Tränat

Hejhej

Asså känns som jag har tappat blogglusten.. men ska försöka att göra mitt bästa iaf;)

Idag började morgonen helt perfekt med sovmorgon men sen visste jag inte vad ja skulle ha på mig så det tog år! men iaf kom till skolan och gjorde test np i engelska, gick sämst! och sen flöt bara lektionerna på och vid 2 åkte vi ner till frikis och tränadde lite känner mig jätte stolt gick på ett medelpass plus typ en kvart på gymmet DUKTIG!:d
haha och sen tog vi oss en sväng runt vättern och det var HELT VITT man kunde inte ens se vattnet.. skit läskiigt
& vanah tönt var såklart tvungen att putta mig så frös till IS, kom hem duschade och sånt och nu ska jag snart dra puss// Susanne

Inte så tydlig


Kommentarer
Postat av: Alice

tack desamma :)

2010-02-24 @ 20:44:29
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: cecilia

låter ändå som en skön dag, vad vackert det var på vättern!

2010-02-24 @ 20:56:29
URL: http://stockholmandsouth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0