Tjejerna (L)

Tja bloggen!

Vet att uppdateringen har varit sämst, men var som sagt med tjejerna idag slutade skolan mycket tidigare idag så vi tjejer bestämde oss för att baka hemma hos mig & fyfan vad kul vi hade seriöst tror inte jag har skrattat så mycket som idag, även om detta händer varje dag så skrattade vii föööör mkt idag, bakade som sagt kladdkaka & den blev BÄST haha men god var den fan asså spelade in massa videosar & bilder men tyvärr har inte jag dem utan tjejerna har de så vi får se när de skickar dem & då lovar jag att ladda upp något här så ni får se hur vi är;)
Efter massor av skratt & illamående av kakan så gav sig tjejerna iväg & jag åkte och handlade med mami&papi & sen hem och plugga till engelska provet vi har imon & plugga lite matte som jag fattar 0!
Men aja ska sluta babla på här, vi hörs snart igen ha det bäst puss //susanne

Tjejerna (L)

bilden är ca 1-2 år gammal


Kommentarer
Postat av: FEBBS

ja haha tack så mkt :D snygging!

2010-02-02 @ 21:31:19
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0