snowland

Hejhej

Asså seriöst NU FÅR DET FAN RÄCKA!!!' Jag lovar när snön försvinner kommer det bli översvämning!! ÅHH DAMP:@

Idag har jag iaf varit i skolan, började dagen med en låång varmdusch as skönt! och sen äta och så i lugn och ro sen dra mig till skolan ofyfan kunde inte ens komma till skolan alla fick typ gå i led från busshållplatsen till skolan för det fanns så mkt snöö:/ och iskolan så flöt lektionerna på och sen hemspråk och hem och jag var såå jävla sugen på paj så kom hem och gjorde äppel jordgubbspaj(?) haha och tyvärr så brändes den..menmen nu sitter jag här med fetaste huvudvärken så ska nog dra och vila lite men vi hörs senare pus // susanne

Krya vana (L)

Bara för att denna låten påminer så jävla mkt om sommaren (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0