Festen

Heejjj bloggen!
Igår så har jag inte skrivit något har varit upptagen. Igår så var det min kusins fest. Hon fyller år på onsdag men hon gjorde det igår . Iallafall det var så kul! Vi dansade shejkade å allt haha. Först så hjälpte jag min kusin med lite grejer och sen så fixade vi oss till festen.  Här kommer några bilder men ni får mer bilder när dom skickar bilderna till mig. Idag är det bara plugg så då är jag hemma bara kanske ska ut senare men får se hur de blir. Aja ni får ha de så bra så länge ciao :) // vanah




































Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Åh, okej :) Tack! Då ska jag kika där.

2010-02-07 @ 17:19:24
URL: http://jennyringdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0