...

Heeeejj äntligen så är det fredag! :)
Idag hade vi vanliga lektioner vid 13.00 så gick jag och solade efter det så gick jag tillbaka till skolan var där och väntade på tjejerna. Hörde att fatine hade skadad sig lite stackars henne. Hoppas hon mår bättre! Iallafall efter skolan så åkte jag och hanna till stan lite snabbt köpte en kjol, tröja smycke och body lotion elr hur man stavar haha. Ni kanske får en bild på det senare. Idag färgade jag också håret det blev svart hår och sen så ska jag färga mina naglar hehe. Imon så är det min kusins fest det kommer bli kul. Hon fyller år på onsdag men hon ska göra festen imon. Kommer ta bilder så ni får se och på outfit med. // vanah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0