Bli smal

Hejhej

Asså känns som jag inte gör någonting på dagarna förutom att jag äter,dator & duschar? haha duschar för att jag fryser o då blir jag varm:D haha men seriöst jag måste fan sluta äta, jag äter HELA TIDEN ska sluta ätat onyttigt och börja träna! jag måste annars jag kommer vara en stor köttbulle till stranden på sommaren så nu ska jag fan bli nyttig och få en fin kropp! // susanne


Jag ska;


Sluta äta godis,chips,kakor mm
Sluta småäta!!
Tränaa
Äta riktig mat ( dvs de mama lagar och inte massa snabbmat)



HAHHA nu ska vi se hur detta kommer gå men jag lovar jag måste fan förbättra min mat och äta nyttigare jag mår inte bra av det här..





Kommentarer
Postat av: FASHION DOPE

Tack vad glad jag blir ! :)



Fashiondope

2010-02-16 @ 23:21:11
URL: http://fashiondope.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0