18:50

Hejhej

Först dagen på sportlovet är över.. haha asså åh vill inte börja skolan fan det är så skönt att inte behöva tänka på skolan:(

Men iaf, idag har det inte hänt så mycket drog till vanah där även mervat va, så satt med dem en stund sen skulle jag ta bussen men bestämde mig för att dra till stan SJÄLV !? hahha men det var faktist skönt, gick ba in i hm och prövade lite kläder i lugn och ro & fick med mig en tröja med spetsaxlar & öronhänge bild kommer nog imorgon.
& äntligen har köpt godis har varit så suugen på det så köpte idag haha! men aja nu ska jag dra puss/sussanne




Iyaz  -  replay


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Hehe, okej! Då var det kanske något liknande :)

2010-02-15 @ 19:57:30
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0