om veckan :)

Heejsan !!
vanah häär.
Dom här dagarna har det hänt massa så har inte bloggat något men nu så kommer vi blogga igen!
På tisdag så hade vi opration dagsverk vet inte hur de stavas men kör bara. Man skulle jobba i 4 timmar sen skulle vi ge 100 kr. Och efter det så åkte jag och sussane till stan för att köpa en kläning till mig som jag skulle ha till festen. När vi var klara skulle vi sola vi gick in i en solarium hade ingen anning om den var bra eller inte skulle prova sen så la jag in pengar fungerade inte och sussi hade lagt in pengar och hennes fungerade. Men sussane ångrade sig hon ville inte sola så då solade jag istället :) Så var dagen och på onsdag hade vi suckfoto och de gick sådär hade inte så lång tid på oss att fixa oss så allt bliv katastrof! Torsdag var det en vanlig dag efter skolan gick jag och handlade kom hem färgade håret svart och sen så fixade jag mina naglar. Fredag gick jag inte till skolan stannade hemma för att göra tårta och baka kladdkaka och äppelpaj. Efter det gick jag till lokalen för att fixa lokalen och när jag var klar kom jag hem fixa mig vid 7 så gick jag och min kusin till lokalen. När klockan var 8 började festen det var verkligen kul!! Vi dansade chillade åt osv. Här få ni se bilder på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0