blah

Hejhej
Susanne här, jag kom hem för ca 3 timmar sen eftersom jag inte kunde stanna kvar i skolan. Det hela början med att igår när jag kom hem från jobbet och skulle tvätta av mitt smink så glömde jag ta av mina linser så jag gnuggade med tvål&vatten as hårt med linserna i & självklart fastnade linsen i ögat så stog och tryckte & allt & sedan mitt i natten så vaknar jag upp och har sjukt ont i ögonen och yr & jag vetintevad! As jobbigt så idag på morgonen var jag tvungen att dra för att ha redovisning och sen kom jag hem & ringde vårdcentralenen och dem är lagom sega så fick ingen tid! så jag vetinte vad som händer men bakade iaf kladkaka och det fick mig att må bättre, men aja nu ska jag dra vet inte om ja ska jobba ikväll men det får vi se puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0