20:00

Hejhej

Asså vädret är bäst nu! och humöret följer med där så skönt!
Drog iaf ner till stan med min vanabanana och vi var duktiga och promerade och så testade vi converse och kollade om navelsaken så vi får hoppas att det blir något denna månaden:) Men efter en stund blev vi hungriga så satte oss på mc och även fatine kom förbi och vi satt där någon timme och sedan lyfte vi på våra as och drog oss hem. Och snart måste jag hoppa in i duschen och skölja ut min inpacknig som jag har haft i en timme ;)
Men vi hörs // susanne



Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

tack så mycket ^^



det gör jag med , haha

2010-04-07 @ 22:58:28
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0