19:09

Hejhej

Nu är jag hemma igen och det är skönt! :D
Var som sagt i a6 med tjejerna alltså vana,mervat & fatine och tjejerna är galna asså haha!
Men vi gick runt där en stund  och kollade runt lite och såklart fanns det inga converse idag heller får damp snart!?
så nu får jag vänta tills dem har fått in. Ojuste idag var vi riktiga änglar faktist vi hittade en plånbok och vi lyckades hitta flickan som hade tappat bort den så hon fick tillbaka den är vi inte snälla? aja det var min dag iallafall och imorgon blir det nog badet med ankorna så ja vi hörs väl senare puss på era vackra rumpor (K) // susanne

Min fina kladdkaka som jag gjorde i morse men tyvärr brändes hela :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0