16:51

Hejhej

Nu är jag hemma igen och fan vad skönt väder det är ute! Och humöret är uppe idag med skönt!

Drog som sagt till stan med kusinvitamin och strosade runt på stan i någon timme, fick bara med mig 2 bastoppar och ett par leggings. Orkar inte ta kort på det för alla vet hur 2 baströjor ser ut right?
Men iaf vädret var som sagt helt underbart så vi satt och njöt av solen en stund och sedan drog vi hem igen och åt världens bästa kebab som pappa hade grillat & juste jag ringde om naveln så på måndag klockan 4 ska jag göra!:D & snart kommer även kusin och ska klippa håret på mig så äntligen blir man klar med det, skulle även gå och få ögonbryna gjorda men orkar verkligen inte dra så det får bli imorgon eller något // susanne


Kommentarer
Postat av: Mathilda

fin blogg förresten :)

2010-04-03 @ 23:20:07
URL: http://mmeethildaa.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Några planer för dagen?

Kram Savefors♥

2010-04-04 @ 09:33:05
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0