--

Hejsan Hunnies !
Susanne här & äntligen har vana fått tillbaka sin dator så hon kommer uppdatera hon med så det blir roligare!
Idag har jag iaf varit i skolan och gjort nationella, gick väl bra eftersom fick lite hjälp av bror och hans kompis igår!:D &  så hade vi även beep-test och fyfan vad nöjd jag är! Har aldrig klarat så mkt så känns otroligt skönt!
Aja och idag fick vi reda på att en tråkig nyhet och vi hoppas att alla ställer upp på detta & vi kan klara det! Så efterskolan stannade vi och jobbade lite med den saken och sen hem & snart ska jag nog hoppa in duschen och sen ska jag UT orkar verkligne inte sitta hemma för kommer ba få ångest sen :) Men vi hörs sen puss// sussanne





Väduren

Ditt horoskop för 16/4

 

 

 

 

 

 

 

Det är en underbar dag att fira livet och kärleken, och kanske att unna dig något utöver det vanliga. Ekonomin ser ut att vara i ordning och goda nyheter kommer din väg.




Yes yes ! we like it undra vad det är för något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0